Join Evolutionary Forums


domestic-supply.com
needtobuildmuslce.com
esarms.com
bannednutrition.com

Search:

Type: Posts; User: rihanetazi

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    8
    Views
    115

    Thanks bro, no got these like 8 week ago max

    Thanks bro, no got these like 8 week ago max
  2. Replies
    8
    Views
    115

    Vials losing potency?

    I was on a 12 week cycle. Finished the cycle, had alot left susta, deca, eq. They I drew some from all of them. I kept them stored in room temp. Can I still use them? Cycle starts Monday. All from...
  3. Replies
    9
    Views
    203

    Yeah I'd agree with other than test. Elevated...

    Yeah I'd agree with other than test. Elevated mood, focus, better sleep, aggressiveness, and confidence. I get that from that test, crazy feeling
  4. Replies
    9
    Views
    203

    Alright appreciate the help, all products are...

    Alright appreciate the help, all products are from PSL btw. And the winny effects are fucking crazygood .
  5. Replies
    20
    Views
    291

    Happens to me too during the beginning of a...

    Happens to me too during the beginning of a cycle. Low mood, chills, extreme lethargy, PIP. Goes away in 2-3 big max.

    - - - Updated - - -

    2-3 days *
  6. Replies
    9
    Views
    203

    Mental effects of Winstrol

    Since the 3rd day on 40mg of winny, I started feeling it. I became vascular as fuck, like veins I've never seen before and my strength increased dramatically. However, those are the intended effects...
  7. Thought I'd update. Stopped the T3, strength...

    Thought I'd update. Stopped the T3, strength increased, better muscle endurance, better pumps, less rest between sets. Issue was T3. THANKS FOR THE HELP
  8. Never said I needed it lol. Would be ideal tho ...

    Never said I needed it lol. Would be ideal tho

    - - - Updated - - -



    I prefer to train higher volume and with this thing going on, it's pretty annoying. I'll drop the T3 for now and see if it...
  9. Yeah exactly that's what's going on. Hard time...

    Yeah exactly that's what's going on. Hard time getting a pump. I'll fuckin stop that shit.
  10. T3 and Clen pills look alike. I tried the clen i...

    T3 and Clen pills look alike. I tried the clen i was shaking like a mf for 16 hours unlike t3 which only made me sweat with no stimulation.
  11. Alright, appreciate the help. I'll most likely...

    Alright, appreciate the help. I'll most likely drop the t3 and stop the clen for a weeks see if it helps.
  12. Muscle fullness and muscle endurance issue

    These last few weeks I'm feeling as if my muscles are less full and they'll fatigue quicker. I'm sure it has to do with glycogen storage in the muscles and some drug that is causing the inhibition of...
  13. Replies
    50
    Views
    1,793

    Yeah most probably 1g of DNP on 3 consecutive...

    Yeah most probably 1g of DNP on 3 consecutive days will most likely kill him. Just some riboflavin will turn his urine yellow.
  14. Replies
    23
    Views
    1,074

    You will feel the NPP pretty quick. I personally...

    You will feel the NPP pretty quick. I personally wouldn't use test prop due to it's requirement of pinning eod. I'd always stick to sustanon that's got all the esters. What's your cycle like...
  15. Replies
    23
    Views
    1,074

    I'm trying to lean out now. You will feel the NPP...

    I'm trying to lean out now. You will feel the NPP pretty quick, like 2 weeks or so.

    2500 cals
    40% carbs
    40% protein
    20% fat
  16. Replies
    23
    Views
    1,074

    Fast acting deca - - - Updated - - - ...

    Fast acting deca

    - - - Updated - - -



    Yeah bro no doubt, what u think about the cycle?
  17. Replies
    50
    Views
    1,793

    Don't risk your life for what u wanna look like. ...

    Don't risk your life for what u wanna look like. Shit"s hella dangerous.

    - - - Updated - - -

    And 1g of DNP on consecutive days with a long half life drug. Bro...
  18. Replies
    23
    Views
    1,074

    Yeah ofc I'll keep you guys updated on...

    Yeah ofc I'll keep you guys updated on everything. Weight, strength, side effects, body fat, and before after images. What do you think of the cycle tho?
  19. Replies
    23
    Views
    1,074

    Stats are Height 6 foot 1 235lbs Squat 405...

    Stats are
    Height 6 foot 1
    235lbs
    Squat 405
    Bench 365
    Military 225
  20. Replies
    23
    Views
    1,074

    My take on PSL

    I've been on PSL products for 3 weeks now and I can confidently say that the products are fucking legit.
    Current cycle is for 12 weeks total:

    250 deca pw
    NPP Monday Thursday (200mg)
    Sustanon...
  21. Replies
    16
    Views
    559

    Weird, I'd use sus 500 on quads, minor pain for...

    Weird, I'd use sus 500 on quads, minor pain for 24 hrs the first time. After that, nothing.
  22. Replies
    53
    Views
    1,288

    Not a brewing pro here or anything, I just wanna...

    Not a brewing pro here or anything, I just wanna know why 500mg/ml is impossible, because I ordered that, and hope I didn't waste my money? Do you think it's underdosed or what? Btw I've Googled...
  23. Replies
    18
    Views
    586

    😂😂😂 got you

    😂😂😂 got you
  24. Replies
    16
    Views
    559

    I pinned the sus 500 on Monday, minor pip for 24...

    I pinned the sus 500 on Monday, minor pip for 24 hours then disappeared. Nothing serious.
  25. Replies
    53
    Views
    1,288

    Yeah bro i understand. Good for you to speak up...

    Yeah bro i understand. Good for you to speak up honestly.
Results 1 to 25 of 109
Page 1 of 5 1 2 3 4